Laatst bijgewerkt op: dinsdag 30 november 2010 05:33:12 +0100
Concurrerende prijs kwaliteit verhoudingen Als leveranciers en retailers kunnen samenwerken voor een goede kwaliteit c.q. productprijs balans. Overdenking: Vragen: Kunnen
fabrikanten, importeurs en groothandels een
alliantie
aangaan met 1600 a 2500 retailers? * * * "Webwinkelmarkt groeit 38 procent tot 3,9 miljard" = 1 procent terug naar de bricks realiseerbaar? Mogelijkheden
(monitoren - marktwerkingen) Fabrikanten, importeurs en groothandels die in Nederland willen samenwerken met zo'n 1600 traditionele winkels, kleine, middelgrote en micro-ondernemingen, die een lagere marge zonder kanaalconflicten aanvaardbaarder vinden dan op een dag de deuren te moeten sluiten onder druk van webshops, kanaalconflicten en grote ketens, creëren in samenwerking met een intermediair een derde prijslijn. Via deze derde prijslijn kan een toeleverancier real-time (individueel) de verkoopprijs beïnvloeden met behoud van de vooraf door de retailer individueel ingestelde (gekozen) marge.. Fabrikanten huiverig voor kanaalconflict Verkoopkanalen "Strategie voor kanaalconflict" Een aantal (andere) E-Commerce business modellen voor fabrikanten 'Fabrikanten dwingen webwinkels hogere prijzen te rekenen' |
||
Copyscape
- Website copyright © 2008 - De gepubliceerde tekst op deze website vallen
onder het auteursrecht, het op welke manier dan ook overnemen /dupliceren
en/of publiceren van deze website informatie, is zonder schriftelijke
toestemming, van de houder van deze website, niet toegestaan. |
Als u buurtwinkels zoekt met een ruim assortiment aan kwaliteitsproducten, de beste prijs een excellent service en deskundigheid van de vakspecialist, ga dan direct naar de lokale ShopFriend.eu winkelier op de hoek