Laatst bijgewerkt op: donderdag 05 juni 2008 11:58:35 +0200 |
|
Consumenten |
|
|
Consumenten kiezen (niet
zonder reden) al decennia lang voor (offline/bricks) winkels, maar worden
nu steeds vaker via het internet bij de (online/clicks) webwinkels geconfronteerd
met andere prijzen. Heel vaak haalt de consument, vanuit het historisch gegroeide offline vertrouwen, de productinformatie offline en koopt steeds vaker vanuit een financiële korte termijn beredenering online. Ook blijkt vaak na de aankoop dat er nog vragen zijn betreffende product, service of garantie, die online niet bevredigend beantwoord (kunnen) worden, waarmee het verschil tussen het waardevolle en persoonlijke offline, en het fenomeen "goedkoop" online winkelen wordt gekenmerkt. Wij zijn van mening dat we met een slimme switch tussen de online en offline werelden, het consumentenvertrouwen voor de offline winkel (terug) kunnen winnen via een innovatieve online dienst, die we met u "fabrikant of importeur" willen bespreken. Middels dit online concept kan een offline winkel een substantieel groter marktaandeel in de steeds veranderende (vervangings-) markt realiseren! Daarnaast kunnen de behaalde online (trend) resultaten gebruikt worden voor een adequate off-line strategie. De klant is een lastige koning Snel, makkelijk én veilig betalen via ...
|