Voor een reële prijs, bereikbaarheid, gratis service en vakspecialistschap.


"
90 procent van de bezoekers van webwinkels is ontevreden over de online dienstverlening en koopt geen producten."

*  *  *

Consumenten sluiten verzekeringen af voor iets wat "nooit" gebeurd, daarom koopt de consument liever bij een "gewone" winkel in de buurt, dat is makkelijk voor het geval er (n)iets defect raakt.

Als consument wil je de laagste prijs, voor een product dat naar je eigen mening het beste is, daarvoor zoek je geen bevestiging bij de vakhandel en die folder heb je eigenlijk ook niet nodig.

Toch sta je als consument regelmatig in de winkel met vragen over producteigenschappen, zoekend naar de bevestiging dat de keuze in het achterhoofd de juiste is, vraagt vervolgens om een folder met de woorden, “ik denk er nog even over na, of ik kijk nog even verder”, (op weg naar de computer).

Natuurlijk herkent u hier niets van, ten slotte bent u, net zoals ik, een consument die tegen de winkelier zegt, “ik ben wel geďnteresseerd maar op het internet kost het "veel" minder”, in de hoop er nog een leuke korting uit te halen. Dat die winkelier de eventuele omruil en ombouwkosten voor zijn rekening neemt als het product defect raakt is dan pech voor de winkelier had die maar een ander vak moeten uitkiezend.

U kunt als consument van mening zijn dat de marge van de winkelier ruim voldoende is om alle vaste lasten van te betalen, incl. de torenhoge huurprijzen en het salaris van zijn vakbekwame personeel, die u uiteraard goed moet kunnen informeren en daarvoor veel lange dagen in de winkel aanwezig is om u van dienst te zijn, tegen een lager salaris dan u zou accepteren.

Natuurlijk begrijpt u dat alles willen hebben ook zijn prijs heeft. Dat heeft u er graag voor over dus koopt u bij een webshop, en maakt daar, net zoals van een zinloze verzekering, geen gebruik van een direct aanspreekbare winkelier, met een goede dienstverlening zoals service, productkennis en garantieafhandeling.

Natuurlijk begrijpen wij dat alleen een hedendaags concept, u als consument en u als winkelier, samen kan brengen, als wij voor u de balans vinden tussen reële prijzen en dienstverlening.

Dat we hierbij de medewerking van de leveranciers nodig hebben zal helder zijn.

Onderzoek

.

Home