Winkelierkosten

 

Wat bieden we u:

  1. Het aanvragen van een passende domeinnaam, als u die nog niet heeft,

  2. Het realiseren van een onderhoudsvrije website als verlengstuk van uw bricks winkel,

  3. Het onderhouden van een niet onderhoudsvrije website met uw bricks winkel producten,

  4. Het toegankelijk maken van uw beveiligde account met toegang tot uw clicks winkel,

  5. Het maken van een Europunt.eu koppeling van uw home pagina naar uw clicks winkel,

  6. Het voor u toegankelijk maken van de door leveranciers geautoriseerd producten en prijzen,

  7. Het uiteenzetten hoe u de clicks winkel zelf kunt aanpassen met voornoemde producten,

  8. Het uiterlijk van uw clicks winkel aanpassen, en op productgroep inrichten overeenkomstig uw wensen,

  9. Het inrichten van uw clicks winkel met leveranciers geautoriseerd producten en prijzen,

  10. Het implementeren van een elektronisch bestelformulier voor elk van uw leveranciers ,

  11. Het koppelen van elektronisch betalingsverkeer aan uw EuroPunt gegevens,

  12. Het leveren van het EuroPunt.eu logo voor op de buitengevel van uw bricks winkel,

Welke besparingen bieden wij u:

  1. Het het gratis leveren van een passende domeinnaam, als u die nog niet heeft,

  2. Het vergroten van uw winkel oppervlakte (showroom) en assortiment op (nagenoeg) gratis virtuele wijze tegen te verwaarlozen bezoekerskosten met factor X waardoor uw omzet zal stijgen,

  3. Op onkosten voor dure "gelicenseerde" webshop software, a X euro (per maand),

  4. Door te voorkomen dat u tijd investeert om deze webshop software te leren gebruiken,

  5. Door zelf geen tijd en geld te hoeven investeren in verrijkte content voor uw webwinkel,

  6. Door gratis optimalisatie via de EuroPunt server waardoor uw clicks winkel gevonden wordt,

  7. Door “traffic” in uw winkel te realiseren zonder investeringen in groter assortiment,

  8. Met collectieve afspraken, het voor u mogelijk maken dat u geautomatiseerd actieproducten direct kunt aanbieden via uw (nagenoeg) gratis virtuele winkel,

  9. ....

Als u middels dit concept in het eerste jaar een extra verkoop realiseert van, laten we zeggen 2% en in het 2e jaar bijvoorbeeld 4%, en op termijn of eerder kunt doorgroeien van een clicks winkel naar een (nagenoeg) gratis virtuele warenhuis... 

Wat mag deze intermediaire dienst u dan bijvoorbeeld per bezoeker cq. koper kosten?

* * *

Detailhandel gaat strijd aan met webshops

De klant is een lastige koning

Internet als Winkel van Sinkel

Ondernemers die hun klanten kennen, snappen dat steeds meer toegevoegde waarde het sleutelwoord is; ze snappen dat alleen tevreden klanten hun garantie zijn voor continuďteit.

Het EuroPunt.eu concept heeft als doel: elke potentiële koper, veelal de consument, via "Clicks" zoekopdrachten en de gevonden hits, op het het internet, naar de "Bricks" winkelier te krijgen.

Iedere winkelier een (nagenoeg) gratis virtuele warenhuis zonder de daarbij behorende software, content, kosten- en tijdsproblematiek.

 Samenwerking

.

Home